sobota 15. června 2013

30 DENNÍ VÝZVA - DŘEPY


Nikdy jsem doma necvičila, samotnou mě to nebavilo a nebo jsem se k tomu dokopávala strašně dlouho, až jsem se stejně nedokopala. Když mi bylo 10, chodila jsem na aerobic, a před 2 lety, jsme se s kamarádkou rozhodli, že si aerobic oprášíme a začali chodit. Dlouho nám to nevydrželo, chodili jsme do školy, a měli i jiné povinnosti a aerobic jsme nestíhali. Ze všeho nejraději jezdím na kole, celou zimu se těším, kdy konečně nasednu na kolo a vyjedu někam do přírody.
Teď když jsem na různých blozích viděla 30 denní výzvu dřepů, řekla jsem si proč to nezkusit. Dřepy mě baví, nohy mám bych řekla i docela hodně vytrénované. Jak z kola, tak z práce, tak jsem si říkala, to nebude problém. Ve čtvrtek 13.6. jsem začala a 50 dřepů pro mě byla hračka. Ale jaké bylo ráno? Nemohla jsem sejít, ani vyjít schody, stehna mě šíleně bolely a říkala jsem si, dnes už 55 dřepů nedám. Ale nakonec jsem i tenhle počet zvládla a jak se cítím dnes? Stehna ještě trochu pobolívají, ale teď se jdu s chutí pustit do 60! Kdo by přeci nechtěl mít sexy nožky A 1 NOVÉ POZADÍ? :)

PS: Pokud dřepy dotáhnu do konce, můžete se těšit na článek.

Co cvičíte Vy? Také Vás láká 30 denní výzva?

Povídejte, ráda si přečtu Vaše komentáře, jak cvičíte, co cvičíte, jak jste třeba i zvládli tuhle výzvu. Těším se na Vaše komentáře ♥

17 komentářů:

  1. Necvičím pravidelně, ale občas si zadřepuji..nedělám ale celé dřepy, jen ty "polo". Nevím, jak se tomu říká.. ale není to tak tvrdé na klouby ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to já dělám ty celé.. :) tak ať ti to pěkně dřepuje :)

      Vymazat
  2. já jsem jí taky zkoušela, dala na blog, aby jsem se donutila nepřestat... a stejně jsem přestala asi v půlce :D nikdy u ničeho nevydržím :D ale tobě držím palce, ať to dotáhneš až do konce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsem se na 23. den a pak jsem na to nějak zapomněla :D
    Ale je fakt, že takové jednoduché cviky jsou velmi účinné :)

    OdpovědětVymazat
  4. hodně jsem četla, že z toho mají holky zničená kolena, tak nevím no.. Já jsem dala jeden den z Jillian Michaels 30 Day Shred a u prvního dne jsem skončila, protože jsem se nemohla týden potom ještě vůbec hýbat jak mě všechno bolelo :D Je to fakt docela makačka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. makačka to je :) snad z toho nebudu mít kolena v háji teda :D

      Vymazat
  5. Dnes mě čeká 80 dřepů, tahle výzva je super, hodně mě baví :) První dva dny to bylo pro mé nohy utrpení, přesně jak říkáš nohy bolely jak při chůzi do schodů nebo ze schodů, teď už to jde ale dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :) tak at nám to pěkně dřepuje baru a dotáhneme to do konce :)

      Vymazat
  6. Ja cvičím toto momentálne (jillian michaels 30 day shred level 1) a behám! :)
    Držím ti palce, aby si to zvládla! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Mam odzkouseny 30denni plan s Jillian a take vyzvu na nove pozadi..:) plan s Jillian jsem dodrzela cely a zmeny jsme opravdu videla a pocitovala. Znovu jsem to ale uz nezvladla. A drepy?? Ukoncila jsem to u 180 drepu, mozna kvuli casu, mozna kvuli tomu, ze uz se to sotva dalo zvladnout..kazdopadne po 14 denni pauze v tom chci pokracovat. :) a znicena kolena a kotnik? To je zasluha Jillian :))
    Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to gratuluji k tomu, že jsi to takhle zvládla :) potom zkusim také jillian :)

      Vymazat
  8. dnes jsem začala,při dvaceti už sem nemohla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásné komentáře ♥